#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

5 Oktober 2013

Anwar sedar yang dia sudah tua... KLIK tengok ni!


Hari ini kita dapat melihatkan sendiri lebih jelas wajah tegang terbaru Bang Non di Parlimen selepas beliau muncul tanpa memakai cermin mata besar seperti sebelum ini . 

Bagi gua.., nak ubah muka ke apa, itu hak Anwar lah.. Mungkin Anwar sedar yang dia dah tua dan makin tak hensem.., pasal tu lah dia ambil inisiatif untuk tegangkan balik apa yang dah kendur.


Tapi heran jugak lah kann.., sebelum ni yang gua tahu hanya kaum pompuan je yang risau bila timbul kedut dimuka dan makin hilang cantik bila dah berusia.. 
Rupanya Anwar pun sama.. KLIK


Dalam usia 65 tahun , kedut tak ada beb .. hidung pulak semakin besar ..hahaha

Selanjutnya KLIK SINI




Reaksi:

1 ulasan :

  1. macam cerita dalam
    'the life of dorian gray'.

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.