RM2.6 wang 1MDB?

3 Oktober 2013

SUBHANALLLAH..!!! Legendaris terkenal di dunia, memeluk Islam. KLIK tengok ni!


KHABAR mengejutkan datang dari dunia komedi. Rowan Atkinson pelakon komedi yang popular dengan watak 'bodoh dan lurus bendulnya' sebagai ‘Mr Bean’, diberitakan mengikrarkan ke-Islamannya, pada hari semalam (Selasa 1 Okt. 2013).

Sebagaimana dipetik dari sadabladi.com dan salah satu media Israelisraellycool, Mr Bean menerangkan setelah ‘menonton’ film fitnah tentang Nabi Muhammad SAW “Innocent of Muslim” adalah penyebab utama ia menemukan hidayah.


‘Mr Bean’ tak berbicara banyak ketika ditanya media, hanya mengangkat jari saja sebagai isyarat dia bersyahadat.

Menurut beberapa sumber portal media, Sheikh Rashid Ghannousyi, adalah salah seorang pembimbing Mr Bean. Banyak yang memberikannya ucap selamat kepadanya di sepanjang jalan.

Bakat seniman legendaris ini tidak dimiliki oleh setiap artis komedi, dia adalah ciri khas lawakan dari pelawak yang memulakan penampilan pertama kariernya dari teater.

Difahamkan, media-media mainstream di US masih belum banyak memberitakannya. Namun sebahagian media Arab sudah pun memuat turun berita Rowan masuk Islam.


SUMBER : ( DI SINI ) dan ( DI SINI )

Reaksi:

3 ulasan :

  1. berita tak betol..sumber utama berita ni pun dr surat khabar israel..dorang nak tgok betapa senangnya org islam dipengaruhi dgn berita2x begini..byk2x selebriti..mr bean yg dijadikan modal memainkan org islam..org islam plak memang senang dipengaruhi dan disogok dgn berita palsu

    BalasPadam
  2. Salam... sama macam isu, kisah presiden OBAMA memeluk agama islam satu masa dulu..

    BalasPadam
  3. Salam..
    Hamba bkn lh nk menolak kenyataan. Tetapi amat mengsyukuri seandainya benar berita ini...
    Bila trbaca komen di atas.
    Hamba amat pohonkn pencerahan dari yg arif...
    Betul ke,berita ini palsu?
    Dimana sumber @ petunjuk yg boleh hamba perolehi sebagai bukti bahawa berita ini rekaan semata-mata?

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.