#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

23 Jun 2011

Bersih 2.0: Aku akan bunuh ambiga... Tak caya klik sini!



"Korg ni buta hati ke?? buat apa sokong ambiga keling paria haramjadah tu? dia ni kapir laknat. korang tau tak dia ni jadi alat anjing2 politik untuk musnahkan keutuhan melayu. dia kata je nak BERSIH kan SPR. bersih kepala bapak dia.


“puak2 PAS n PKR pun buta tuli n pekak badak.. kalau SPR tak bersih, boleh ke diorang menang kat Sgor, Kedah, Penang, Kelantan n perak dulu? DAP cina sial tu pulak lagi haram jahanam. dia tengok je melayu bertekak. hujung2 dia perintah negara ni dan kristiankan kita semua. aku nak kasi amaran kat korang semua.


“kalau perhimpunan ni jadi, aku dan org2 aku akan bunuh ambiga dan korang2 keliling dia satu persatu, termasuklah orang2 politik bangang yg bersekongkol ngan kafir laknat tu.. ini amaran aku. Korang tengokla nanti."


Itulah antara pesanan yang di hantar kepada beberapa wartawan dan ahli Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH 2.0) telah menerima khidmat pesanan ringkas (SMS) berhubung ugutan bagi membunuh pemimpin NGO itu dan Pakatan Rakyat lewat malam semalam dan awal pagi ini.

SMS yang dihantar dari nombor telefon 601119732179 memuatkan ugutan bunuh ke atas pengerusi BERSIH 2.0 Datuk Ambiga Sreenevasan dan juga beberapa pemimpin PAS serta PKR yang akan terbabit pada perhimpunan 9 Julai bagi menuntut pembaharuan dalam sistem pilihan raya negara.

Ambiga, ketika dihubungi Malaysiakini, mengesahkan beliau menerima SMS itu.

"Ya, saya juga terima dan akan buat laporan polis,” katanya.

Kata Kawan:
Kawan nak cakap sikit ni... Betul ke SMS tu di terima dari pehak luar @ SMS tu dari org dalam... Jangan gimik untuk publisiti murahan dah lah yek.... Konspirasi kot Hikkhikkhikkkk!!!!

 
Reaksi:

2 ulasan :

  1. EEh...ambiga pon report polis gak..hahahahahaha...kata pois jahat..

    BalasPadam
  2. saya pelik tengok org melayu yg beragama islam.suka pada yg salah,terutamanya buat huru hara jalanan.dalam islam dituntut buat keamanan dan kemakmuran

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.