RM2.6 wang 1MDB?

16 Jun 2011

Tak payah nak tunggu Pakatan Haram ni merintah, esok harga minyak dah pun turun... Tak caya, klik tengok sini..

"Hari ini kita menang, esok harga minyak saya turunkan" - Anwar.
Itu lah kata-kata angkuh yang selalu di nyalakkan Anwar di hadapan rakyat dalam setiap ceramah jalanannya....

Habis di pulunnya kata kerajaan BN bodoh, tak tau tadbir ekonomi dan bermacam-macam lagi lah... Minyak akan terus naik, selagi kerajaan BN memerintah... "Kita mesti ubah.." kata Anwar.

Jadi, ni macam mana pulak???
Berkuatkuasa esok (12.01 malam ini, Khamis 16 Jun 2011) kerajaan telah menurunkan harga minyak jenis RON 97 kepada RM2.80. Minyak RON 97 yang sebelumnya dijual dengan harga RM2.90 mengalami penurunan sebanyak 10 sen sejak ianya dinaikkan April lepas. 

Walau pun 10 sen, ceritanya harga turun juga...

Bermula esok, entah apa pulak si Nwar akan cuba kelentong pengikut-pengikutnya, tentang penurunan harga minyak ni...

Dan blogger-blogger pro-pakatan haram, nak spin apa lagi lepas ni???
Takkan nak senyap saja...

Anwar.. Tak payah tunggu kamu sampai ke Puterajaya pun, hari ini harga minyak dah turun... Heheheee!!!
Reaksi:

2 ulasan :

  1. Gila dah org tua ni. dia ingat dia siapa? Hahahaha.

    BalasPadam
  2. Tuiihhh!!! Bau kunyit la esok... Hahahaaa..

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.