#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

8 June 2011

Video Seks Anwar: Ni dia 4 orang saksi... Klik, mesti saksikan!!!


“Kita berpegang kepada konsep empat saksi yang adil dalam kes zina dan liwat. Video tidak boleh jadi saksi kerana video ini besi, dia tiada mata dan telinga”: Hj Hadi, Muktamar Tahunan PAS kali ke -57. 

Puak Pas meletakkan kepentingan politik mengatasi kebenaran dengan berselindung di sebalik qazaf dan sebagainya. Ini kerana mereka tidak mahu mengakui bahawa tokoh yang dijulang sebagai ketua pembangkang sebenarnya terlibat dalam skandal yang jijik. 

Tindakan Abdul Hadi yang menolak rakaman video seks, walaupun muka pelakunya hampir 100 peratus mirip Anwar dengan alasan video bukan manusia, cuma sekadar besi tanpa mata serta telinga. 
Pendirian Abdul Hadi yang menolak bukti saintifik menunjukkan Pas terlalu jumud, selain sanggup mempertahan Anwar secara membabi-buta.
 

3 comments :

  1. Haji Hadi...beringat2 lah. Kau memeliki ilmu dari timur tengah dan belajar bertahun-tahun..sepatut nya kau gunakan ilmu itu untok menegakkan kebenaran. Tetapi kau gunakan untok melindungi orang yang jelas bersalah. Keputusan kau di ikuti oleh pengikut2 PAS( penyokong PAS)..dan kau sendiri tahu dosa2 yang kau akan tanggong...menggunakan islam untok politik kau.

    ReplyDelete
  2. PAS dan Hadi semakin menyesat dari pjuangan asal....menidakkan kbenaran...dah xreleven sbg parti b'teraskan Islam..!!!

    ReplyDelete
  3. JANGAN PAKAI NAMA PARTI ISLAM......AMAT MEMALUKAN BANGSA MELAYU YG RATA2 BERAGAMA ISLAM!!! POK NIK DAN HADI HARUS BERTAUBAT.....TERMASUK ANUWAR AL-JUBURI..

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.