#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

22 June 2011

BERSIH 2.0: Misteri Anwar, Ambiga & agen asing...Mesti baca!


Ada semacam misteri, walaupun Ambiga kononnya mengkritik keras Anwar, namun memberi peluang kepada anak Anwar, Nurul Izzah untuk berucap memujinya.

Dimana benarnya Bersih bukan didokong oleh parti-parti politik tetapi badan bukan kerajaan (NGO) yang menuntut pilihan raya adil dan bebas.

Dalam pada itu, ahli jawatankuasa kerja PAS pusat, Dr Syed Azman Syed Ahmad Nawawi yang tidak disenarai Ambiga turut berjanji pihak partinya akan mengerahkan 100,000 ahlinya menyertai perhimpunan bulan depan.

Ini mengukuh lagi satu teori mengatakan, pertikaian Anwar-Ambiga sekadar gimik untuk menunjukkan siapa sebenarnya menjadi master mind dalam BERSIH.

Forum berbahasa Cina, newkopitiam.com merumuskan BERSIH didalangi oleh agen asing, iaitu NED (National Endowment For Democarcy) yang merupakan
alat CIA untuk menimbulkan suasana pergolakan di Malaysia. Klik di sini

Forum itu juga melakarkan gambarajah di bawah untuk menunjukkan perkaitan BERSIH dengan agenda agen asing.


 


Gambar rajah dari Forum newkopitiam.com

AIDCNews, 3 & 4 Jun lalu pernah mendedahkan
supaya mengawasi satu rangkaian operasi Anwar di Malaysia yang lebih bahaya berbanding dengan batang tubuh Ketua Umum PKR itu. Klik di sini dan sini dan sini

Selain Anwar yang menjadi panel pemikir NED (National Endowment for Democracy), sebuah yayasan yang didalangi Yahudi berpengkalan di Amerika Syarikat (AS), yayasan yang bertopeng wajah ‘demokrasi’ itu juga turut membiaya rangkaian operasi Anwar di Malaysia seperti yang dalam carta aliran di bawah:

 


AIDCNews, 23 Mei, turut mendedahkan bukti surat
Anwar kepada pengurus dana Yahudi, Cerl Gershman, Presiden NED untuk memohon dana bagi menubuhkan MCIE (Pusat Integriti Pilihan Raya Malaysia) dalam menghadapi pilihanraya umum ke 12.

Bukti bersurat itu didedahkan oleh Muhamad Rahimi Osman, bekas Setiausaha Sulit kepada Anwar Ibrahim. Klik di sini

 



Anwar Ibrahim, Panel Pemikir NED


Sumber dan petikan dari: AADC.



1 comments :

  1. betapa bahaya si nuar juburi nie.....loe pikir la sendiri...!!!DF...

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.