#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

29 June 2011

Johari Abdul telah mengali liang lahat dengan video ini? Saksikan...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgNyOEuDy-qWEciph6eKOK4TPUTooi3aErRORhjA7zMFafB8gfov1BYaXv0_u0GI3ojD4DFsTzrtpj0cQPaJxlRnfAdfgQQKTOba-4BDJTrq2InRiZL4H86zsQcl0W3kImxuGBPHFo8gHM/s1600/HHalem-Video-Ciptaan-Johari-Abdul.PNG

Katanya, "Saya sampai ke Bangkok untuk ubah wajah saya. Jelas teknologi ini wujud,"

"Saya menunggu masa yang sesuai. Tidak ada sebab untuk kita lawan di mahkamah. Saya sendiri bertanggungjawab (ke atas video) dan ini apa yang saya percaya” TV Selangor News

1- Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul mengaku bertanggungjawab sepenuhnya menyiarkan dokumentari di bawah untuk dipaparkan bertujuan untuk memberi pilihan kepada rakyat menilai dari aspek ketulenan fizikal pelaku.

2- Johari Abdul wajib di tahan kerana membuat dan mengedarkan video fitnah dan video bogel Anwar yang di ubah sesuai.

3- Johari Abdul telah mengali liang lahat beliau sendiri.

4- Kita tunggu pakar-pakar video membuat komen dan menyangkal dengan bukti-bukti teknikal apa yang telah di buat oleh Johari Abdul. Johari pun bukan nya tahu sangat bab-bab buatan video ni. Beliau sanggup membela Anwar hanya kerana PRU 13. Selepas itu beliau akan dibuang dari Pkr seperti yang lain-lain.


5- Seperti temberang Johari di atas, betul ka rambut Anwar pada 21 dan 22 haribulan berlainan? Ini mesti temberang besar pakar video Pkr yang turut menipu Johari. Gambar bertarikh 22-2-2011 di atas, di yakini bukan lah tarikh sebenar. Nampak Anwar muda semacam jer, entah tahun bila agaknya. 



Sumber & Petikan dari : HHalem

Cuba tengok video yang ni pulak... Sila klik di bawah:
JOHARI ABDUL KATA, ITU PUN ANWAR 



0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.