RM2.6 wang 1MDB?

19 Jun 2011

BERSIH 2.0: Perkasa gegar... Anwar Mengeletar...

Majlis Pelancaran Perhimpunan Anti BERSIH 2.0 berlangsung dengan ucapan dari Presiden PERKASA, Dato' Ibrahim Ali yang menyeru kesemua rakyat Malaysia menolak demonstrasi yang dianjurkan oleh Pakatan Rakyat.

Beliau yang merupakan tulang belakang penganjuran program ini turut memberi amaran kepada Pemimpin Pakatan agar tidak mencabar amalan demokrasi yang telah diamalkan sekian lama di Negara ini.
Majlis Pelancaran ini turut dikejutkan dengan beberapa NGO Cina yang turut menyokong usaha Perkasa dan NGO-NGO lain membantah Perhimpunan BERSIH 2.0.
Pada Konvensyen Pilihan Raya PKR 2011 yang berlangsung hari ini juga, Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim telah mengeluarkan kenyataan untuk mengarahkan Perhimpunan BERSIH 2.0 akan dibatalkan serta merta jika Perdana Menteri memberi jaminan Pilihan raya akan berjalan dengan lebih telus.
Beliau turut memuji Ambiga yang mempunyai komitmen padu dalam memastikan Pilihan Raya di Malaysia berjalan dengan lebih adil dan tidak mengenepikan hak rakyat.
 Sumber & Foto : KLpos.com / Darul Ehsan Today

Anwar dah mula goyang beb.. dia terkejut tengok kehadirian umat melayu yang cintakan keamanan berkumpul di padang kelab sultan sulaiman kampung baru petang tadi.

Tak payah anwar nak bagi banyak sangat alasan, pokoknya dia dah goyang, kalau korang nak tahu, dalam fb dan blog je kempen gila-gila pasal himpunan bersih tu, tapi realitinya on the ground, sokongan untuk himpunan tu macam hampehh....

Terima kasih kepada PERKASA dan ngo-ngo lain yang beri tekanan kepada perhimpunan haram tu sehingga ia di batalkan.

ANDA INGIN TAHU SIAPA DALANG SEBENAR YANG MENGANJURKAN 
PERHIMPUNAN BERSIH ???

SILA SAKSIKAN VIDEO DI BAWAH:

Reaksi:

0 ulasan:

Catat Ulasan

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.