#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

28 April 2014

KANTOIII! Bukti PKR dan pengundi hantu... KLIK tengok ni!



Hasil dari maklumat, pasukan pemantau PACA TSKI telah menyerbu sebuah bilik di Hotel Seng Chong, Simunjan Sarawak dan mendapati berlakunya aktiviti memangkah undi secara sulit untuk calon tertentu,

Ketika diserbu, mereka enggan membuka pintu.Setelah beberapa minit barulah dibuka dan dapati seorang anggota parti dari Hulu Selangor yang dikenal pasti serta dipercayai melakukan kerja-kerja memangkah kertas undi dan dimasukkan kedalam beberapa kotak.
 




Kejadian ini juga benar-benar memberi tamparan hebat kepada parti khususnya pimpinan PKR yang mana sebelum ini begitu lantang menuduh SPR dan BN mengamalkan penipuan setiap kali pilihanraya. Sedangkan, tiada satu tanda yang dapat dibuktikan oleh mereka hingga kehari ini. 

Selepas tersiarnya skandal ini, PKR dilihat dah seperti pekak dan bisu dengan serta merta dengan tanpa sebarang ulasan atau tindakan setakat ini. Biarpun hal ini telah diadukan kepada Pengerusi Jawatan Kuasa Pemilihan Pusat PKR (JPP).

 
Nah.. Lepas ini Anwar dan PKR menyalak lagi ke seluruh pelusuk negara berceramah mengatakan semua ini adalah 'salah' UMNO/BN. Phuiiii!
Reaksi:

0 ulasan:

Catat Ulasan

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.