#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

20 April 2015

#PRKPermatangPauh : MCA "all out" bantu kemenangan BN


Penglibatan aktif MCA bagi memastikan kemenangan Barisan Nasional di Pilihan Raya Kecil Rompin dan Permatang Pauh kali ini, membuktikan keutuhan semangat kerjasama yang padu yang ditunjukkan pemimpin serta ahli-ahlinya.

Tidak seperti apa yang berlaku di dalam parti pembangkang. Majlis pelancaran jentera PKR bagi PRK Permatang Pauh yang diadakan beberapa hari lalu sepi tanpa kelibat orang kuat PAS dalam PR iaitu Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu. Jauh sekali untuk melihat kelibat Presiden PAS, DS Haji Abdul Hadi Awang, yang terang-terang ditolak untuk bekerjasama bersama dengan parti DAP

Apa yang berlaku pada ketika ini, pergolakan dalaman PAS dan PKR serta DAP di Pulau Pinang semakin parah.

Upacara Pelancaran Bilik Gerakan MCA untuk PRK Permatang Pauh
Presiden MCA, DS Liow Tiong Lai menyempurnakan upacara Pelancaran Bilik Gerakan MCA untuk PRK Permatang Pauh, semalam. MCA telah bekerja keras di dalam Pilihanraya Kecil (PRK) yang akan diadakan tidak lama lagi. 

 

Tidak ketinggalan Timbalan Presiden MCA Datuk Wee Ka Siong yang juga merupakan Pengerusi Jawatankuasa PRU14 MCA turut hadir ke Permatang Pauh untuk memantau persiapan MCA membantu calon Barisan Nasional (BN) di dalam menghadapi PRK Permatag Pauh. MCA telah bertekad untuk "all out" untuk memenangkan calon BN di dlam PRK tersebut.


0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.