#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

12 April 2012

ISU ANWAR & SHAMSIDAR: Huhhh!!! Dasyat sidang media Kak Jijah & Shamsidar hari ni...Saksikan!

Hari ini, adalah hari yang di tunggu-tunggu yang mana dikatakan Kak Jijah dan Shamsidar madunya itu akan mengadakan sidang media bagi membuat penyelesaian hal skandal yang berlaku antara suami Kak Jijah dengan Shamsidar yang dikatakan perempuan sundal kepada Ummi Hafilda suatu masa dahulu.


Apa sudah jadi!!!. 


Sidang media yang kononnya akan diadakan petang ini di ibu pejabat PKR di Tropicana iu, akhirnya dibatalkan dengan alasan pihak ibu pejabat PKR mendapat maklumat bahawa ada pihak-pihak tertentu yang berusaha menggagalkan sidang media tersebut atas sebab yang tidak dapat dipastikan. Iye lah tu yeop!!!

Ujung-ujung UMNO juga di persalahkan!!! 
Huhhh... cakap tak guna. Buktikan laaa!!!

Apabila dikatakan pihak-pihak tertentu yang dimaksudkan itu tentulah ada kaitan dengan UMNO kerana UMNO akan kehilangan modal paling besar untuk memburukkan reputasi Anwar & Azmin terutama dalam menghadapi kempen pilihanraya umum akan datang jika sidang media tersebut diadakan.

Lagi kesian MP kepada penulis SUARA PR. Merata-rata cari maklumat , antaranya di laman web Parlimen berkenaan dakwaan Azmin kononnya telah menjawab di Parlimen sebelum ini tetapi gagal menemui sebarang sesi perbahasan mengenai perkara tersebut (hubungan sulit Shamsidar & Anwar serta pemilikan saham).

Sudah-sudah la tu! Kepada penulis SUARA PR, untuk pengetahuan kamu sekali lagi... Apa yang berlaku ini bukan hanya sekali. Tak menjadi suatu yng mengejutkan pun. Dah aku katakan sebelum ini dan kalau tak paham... Klik dan baca sekali lagi artikal bertajuk seperti dibawah:


Azizah-Shamsidar nak bersidang? Kencing lah!




5 comments :

  1. Hehehee... Mcm tu la depa, bro! Cakap tak serupa bikin. Kata nak saman Datuk Nala pun.. Hanya tinggal cerita. Ni kalau kita kata kes Anwar dengan Shamsidar ni betul. Mengelupur lagi puak-puak dia dok backing..

    ReplyDelete
  2. A'AAAAA...WUUUUU...HUH...HUUUUUUUUUUUUUU

    ReplyDelete
  3. TAK MUNGKIN AKAN BERLAKU....SAPA ANTARA MEREKA BERDUA BERANI NAK MENAFIKANNYA SECARA TERBUKA.....HATI KAK WAN TAK SANGGUP NAK MENIPU DIRINYA SENDIRI DEMI JAWATAN 1ST LADY YANG DIIDAM-IDAMKAN SELAMA INI.KALAU DIA BERANI.....SIANUGAY AKAN JADI LEBIH BERANI BUAT MAKSIAT DAN MEMANCUT DI MERATA-RATA TEMPAT...BETULKAN...KALAU DIA ISTERI YANG MITHALI?

    ReplyDelete
  4. Mcm kimak, pompuan bedua ni... Kerana nama n harta dunia, sanggup berselindung di balik kehidupan songsang. Bertaubat lah..

    ReplyDelete
  5. awat nk salahkan umno plak... PKR kata if sidang media ni dibuat, pasti akan membuatkan umno ilang idea nk hentam...then teruskan je la... awat tetiba nk denga cakap umno plak???

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.