#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

19 April 2012

VIDEO : Mahasewel di serang ketika seronok berkhemah di Dataran Merdeka.

Haa.. Apa dah jadi? Katanya telah diserang ganster ketika sedang berseronok berkhemah di Dataran Merdeka. Tapi nampaknya masih tak serik. Dah tu, nak bercakap hal polis tak jaga lah, itu lah ini lah.. Korang sendiri kata masa hari pertama dulu, mintak polis jangan masuk campur dengan hal korang semua ni... 

Dah di suruh balik umah, tidur kat umah dengan famili pun korang tak nak kan..
Ni dah jadi gini, jangan dok salahkan orang plak, tu pun dah ada yang menyebut yang mana angkara ni di lakukan oleh kumpulan UMNO. Tu lah, UMNO juga yang disalahkan...




Reaksi:

1 ulasan :

  1. Biarkan lah cerdik pandai di perbodohkan dan menyusahkan ibu bapa sahaja.

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.