#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

3 April 2012

Taksub pembangkang Polis Diraja Malaysia dihina...


Ini dia satu lagi tabiat puak-puak pakatan pembangkang yang langsung tidak berakal. Sikap suka menabur fitnah dan menghina tak tentu arah begitu sebati dalam diri mereka ini.

Lihat (atas) keratan FB yang MP ambil... Dengan selamba pemilik FB yang bernama Zack Haikal telah menyebarkan hinaan terhadap pasukan Polis Diraja Malaysia pada laman group FB 1Malaysia Rakyat Didahulukan dengan tercatat:

SAPE YG SUKE MKN DUET HARAM JADILAH POLIS.

.Tindakkan beliau ini, seperti langsung tidak ada rasa hormat dan mengenang jasa kepada pihak PDRM yang sekian lama menjaga keselamatan negara selama ini.


Melihat kepada FB info Activities and Interests Zack Haikal ini, sah beliau adalah penyokong tegar pembangkang. Kalau ye pun, cakap tu jangan ikut sedap mulut saja... Ada otak pun tak nak pakai.

MP harap kepada pihak yang berkaitan, ambil perhatian terhadap perbuatan ini. Manusia seperti ini harus diberi tindakkan dan kesedaran segera supaya tidak terus menerus melakukan hasutan serta merosakkan pemikiran rakyat yang sayangkan negara.


Kepada admin yang mengendalikan laman group FB yang berkenaan tu... Kena la pantau hal-hal begini. Takkan semua hal-hal seperti ini pun nak dibiarkan tersiar... Ada akai ka?


Lihatlah antara komen-komen yang tak sepatutnya tersiar kerana dibiarkan posting sebegini tersebar....
Agak-agak la!


1 comments :

  1. Hidup tak sedar diri, puak-puak ni. Dah terjerut ke leher sendiri sok, polis juga yang dicari... Bahalol!

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.