RM2.6 wang 1MDB?

3 April 2012

Untuk ke syurga PAS sembahyang guna bendera? Tengok disini!


Huhuhuu... cuba la tengok gambar dibawah tu ha. Bukan saja loya bila melihatnya. Jadi menyampah pulak MP memandang gelagat puak PAS yang sedang khusyuk solat berjemaah ni. 

Mentang-mentang lah Tok Gurunya menjanjikan Syurga bila bersama PAS, sembahyang pun sampai bersejadahkan bendera. Apa agaknya dalam fikiran puak-puak ni... Macam sejadah yang ada tu, dah tak berguna lagi kot.


Foto ini, MP dapat dari blog PAPA GOMO masa dok selak-selak cari isu-isu terkini dalam blog rakan.
Pelik pulak nampaknya ni...

Reaksi:

0 ulasan:

Catat Ulasan

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.