#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

14 March 2014

#PRKKajang #ComeyFun : Kenapa mesti @ChewMeiFun menjadi pilihan?


Pengundi Kajang gembira bersama Chew Mei Fun.


"Saya sendiri akan turun padang bagi mendengar keluhan rakyat tanpa mewakilkan kepada pembantunya atau orang tengah".

Itulah laungan janji dan ikrar calon Barisan Nasional (BN), Datin Paduka Chew Mei Fun yang akan memberi perkhidmatan secara langsung kepada rakyat di kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang sekiranya dipilih sebagai wakil rakyat pada 23 Mac ini.

"Saya harap pengundi di sini dapat memberi sokongan supaya saya boleh berikan perkhidmatan terbaik tanpa melalui pembantu atau setiausaha saya. Saya akan berada bersama-sama tuan-tuan dan puan-puan setiap masa", kata beliau.

Menurut Chew Mei Fun lagi, pengundi di Kajang boleh melihat rekod perkhidmatannya sewaktu menjadi Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara termasuk ketika menjawat jawatan dalam kerajaan

"Saya janji akan menjadi wakil rakyat yang senang didekati dan dihubungi. Telefon bimbit saya diaktifkan selama 24 jam, boleh hubungi saya bila-bila masa," .

"Jika dipilih, saya akan berada di pusat khidwat wakil rakyat sekurang-kurangnya dua kali seminggu untuk membolehkan orang ramai datang dan berbincang menyelesaikan masalah," tambahnya.




Sebagai Pengarah Kempen PRK Kajang Tan Sri Mahyuddin, turut menegaskan, rakyat Kajang harus bijak memilih seorang wakil rakyat yang mudah didekati dan sentiasa bersedia untuk memberi perkhidmatan setiap masa apabila diperlukan", katanya ketika berkempen di Pangsapusi Taman Kota Cheras. malam tadi.



Turut hadir pada majlis tersebut, Ketua Pemuda UMNO, YB Khairy Jamaluddin dan Presiden MCA Liow Tiong Lai serta pemimpi-pemimpin BN.


Selanjutnya saksikan video dibawah.



1 comments :

  1. ......kerana dia tolak peliwat.........

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.