RM2.6 wang 1MDB?

9 Mac 2014

#MH370 #PRAYFORMH370 : Tak tau beza 'Kapal Selam Penyelamat' tu apa?



Mana peginya akal Chegubard ni. Kapal selam perang sama kapal selam menyelamat pun tak kenal. Kalau diri tu dah tau tak berilmu, janganlah suka-suka nak buat komen. 

Bila dah bingai tu, komen pulak macam ni... Nampak dah 10 kali ganda bingai dia ni.. 

Mai, baca dia punya twitter di bawah...
Hahahahaha.. Hajat hati nak hentam orang. Lastly, kena batang hidung sendiri.

Tu la puak-puak pembangkang ni... Menyalak tak tentu arah.



Ini jawapannya Chegubard oiii!



ARTIKAL TERDAHULU : KLIKSINI


Reaksi:

1 ulasan :

  1. bro yg komen ni klu klu tgok kan muka bg nasi msti dia buang ni..jenis dia ni terkam pisang

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.