#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

18 August 2011

DS Najib, tahu puas ke puak pakatan haram ni??? KLIK tengok...!

Buat lah apa saja pun, bukan baru hari ini kawan kenal gelagat puak-puak pakatan haram yang terus haram sampai kehari ini.


Menidakkan serta menolak apa saja kelebihan dan kebaikkan pemerintahan kerajaan hari ini adalah perjuangan sebenar mereka. Ini semua taktik mereka. Terutama Anwar Al-Juburit sendiri yang sering memberi gambaran buruk tentang banyak perkara mengenai Malaysia di mata luar.


Kita sama-sama tunggu & lihatlah, apa lagi sandiwara haramjadah ni selepas ini.... Adakah hal ini akan mencapai matlamat sepertimana apa yang kita mahu lihat... 


Payah kawan nak percaya yang puak haramjadah ni akan puas dengan apa yang di lakukan DS Najib dalam hal ini....KLIK: Puas la hati pembangkang...

Pesanan Timbalan Perdana Menteri:
Tan Sri Muhyiddin Yassin mengingatkan pembangkang agar tidak berprasangka buruk terhadap penubuhan Jawatankuasa Khas Terpilih Parlimen khususnya daripada segi komposisi anggotanya.
"Jangan buat andaian dan sebaiknya gunakan kesempatan dengan penubuhan jawatankuasa ini untuk bincangkan perkara-perkara yang mereka ingin bawa", kata TPM.
Sumber : BHarian Online



0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.