#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

17 August 2011

Saman lagi... Huhh, tengok la macam mana....



Kebelakangan ini, boleh dikatakan pembangkang meletakkan kesalahan semuanya kerana UMNO. Isu pemeriksaan JAIS ke atas Gereja DUMC. Isu larangan bacaan Al-Quran mengunakan speaker di Pulau Pinang. Isu orang Islam murtad dan segala isu yang berbangkit semuanya puak Pakatan Haram ni tuding UMNO yang lakukan.


Semalam, satu kes lagi... Beberapa pimpinan Pakatan Haram ni membuat laporan polis gara-gara beberapa blog penyokong yang di bayar oleh UMNO telah menyiarkan penyalahgunaan kuasa oleh Pakatan Haram di Selangor. Klik sini untuk laporan tersebut! 




Mengikut kenyataan Nik Nazmi diatas beliau dengan yakin mendakwa blogger Umno dibayar gaji mahal, tetapi tidak buat research... Siapa yang bayar Nik? Ada bukti? Ke sekadar mahu menyebar fitnah dibulan puasa ni? Kalau benar ada bukti...........


Dalam puak-puak ni mempersoalkan hal ini, mereka mengambil keputusan untuk saman kerana kata mereka pendedahan ini adalah palsu.


Kalau diikutkan, pada hari tersebut ada beberapa blog  yang main tapi pakatan haramjadah ni ternyata marah sungguh dengan blogger no 1 Malaysia iaitu Papa Gomo , bilamana mereka membuat laporan polis ke atas dia.


Tak pe bro, kami menyokong kamu dari belakang kerana kami tahu apa yang telah dibongkarkan adalah benar dan nyata! 


So kita tengoklah apa lagi drama yang mereka akan persembahkan pulak lepas ni. Sebelum tu kita saksikan, kenyataan video pengakuan puak haram ni nak menyaman Papa Gomo.




Sumber video: KLpos.

0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.