#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

12 January 2011

ANWAR GERSANG NAK BERDEBAT......!!!!!


Ketua Umum PKR Anwar Ibrahim telah mengaburi mata rakyat dengan pelbagai alasan dan penipuan yang telah dilemparkan oleh beliau. Seperti janji 16 September ada lah pembohongan yang besar dan perbuatan khianat beliau.

Kini Anwar mencabar berdebat pula dengan Dati'Sri Najib, sebelum Anwar Hadi Awang yang mengajak berdebat. Macam-macam mereka ini mahu mengaburi mata rakyat dengan membangkitkan isu ekonomi negara yang dulunya Anwar pernah memegang jawatan Menteri Keuwangan selama 8Thn.



Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) PKR Senator Ezam Mohd Noor telah mengingatkan kepada Dato'Sri Najib supaya mengendahkan cabaran daripada Ketua Umum PKR itu. Ezam mengatakan tentang pembohongan yang yang dibuat di Selangor dengan berjanji membawa pelaburan Arab yang melabur bebilion ringgit walaupun selepas dilantik Penasihat Ekonomi Selangor, tetapi janji itu tidak ditunaikan.

Ezam mengingatkan "Perdana Menteri dan seluruh negara jangan melayan cabaran seorang pemimpin yang mempunyai banyak masaalah seperti ini".
KLIK DISINI

Sumber :MAYA DELIMA

0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.