#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

17 January 2011

PRK TENANG: BIODATA CIKGU MALA - CALON PAS DI TENANG!!


 
Pengumuman nama Normala, 38, yang juga Ketua Muslimah PAS Labis, dibuat di Labis, Ahad oleh Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada majlis yang turut dihadiri oleh presiden Keadilan Dr Wan Azizah Wan Ismail dan penasihat DAP Lim Kit Siang.Bukan dulu PAS tidak membenarkan orang perempuan jadi pemimpin ke?? Dengan kata lain tak boleh jadi calon. Dibacanya hadis “Lelaki adalah pemimpin bagi kaum wanita”. Kenapa sekarang boleh pulak??
 

Dikenali lebih mesra dengan nama Cikgu Mala, beliau merupakan salah satu nama yang telah disenarai pendek oleh parti tersebut bagi menghadapi calon BN pada pilihan raya kecil yang akan dilangsungkan pada 30 Jan nanti.
Bukan setakat itu saja, malah wanita tidak dibenarkan kerja malam. Itu dulu rupanya tapi sekarang, boleh pulak? Sekarang dah ada wakil rakyat perempuan pluak…Apa ni?? Apa dah jadi dengan PAS, sekejap boleh sekejap tidak.

Alasan kononnya untuk kesesuaian dengan keadaan masa sekarang, untuk menjaga kaum wanita…Kalau gitu sama lah dengan alasan yang diberikan oleh UMNO dulu…Tapi waktu itu kenapa PAS menentang dan tak dapat terima? 
 
Kalau ikut biodata Cikgu Mala, si kacang lupakan kulit ni bekas guru yang mendapat pendidikan di Maktab. Ramai kaum wanita yang memohon jadi cikgu dan tercicir tetapi cikgu ini dah dapat melawan kerajaan pulak! Ikutilah biodata Cikgu Mala penderhaka lupa diri. Barisan Nasional (BN) pula akan mengumumkan calonnya pada Rabu nanti.

Biodata Cikgu Mala.. >>KLIK DISINI<< 

Di petik dari : Malaysia United

0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.