#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

5 August 2011

Isu Video Seks Anwar: Di bongkar semula... Klik tengok ini!



Apa pun yang kamu katakan itu Ajijah, ramai lagi yang tak percaya.... Jangan ingat rakyat akan diam dan lupa tentang hal video seks yang didedahkan oleh Datuk T di mana pelakonnya mirip sekali seperti wajah suami mu itu...


Semalam, isu Video Seks yang dikaitkan dengan Anwar dibangkitkan semula apabila Majlis Gabungan NGO Pembela Negara (MAGARAN) mendesak agar ditubuhkan satu Suruhanjaya Di Raja bagi menyiasat perkara ini dengan lebih serius.

Pihak wakil MAGARAN telah menghantar memorandum desakan berkenaan kepada Yang Di Pertuan Agong di Istana Negara yang antaranya tertera desakan penyiasatan bagi mengenalpasti identiti lelaki dalam Video rakaman terbabit.

MAGARAN juga mendakwa,isu ini amat penting agar rakyat tidak terkeliru dalam memilih Pemimpin yang bakal menerajui Negara di masa akan datang. MAGARAN juga mendakwa, 

Sebelum ini, Video ini yang telahpun tersebar kepada orang ramai melalui Laman Youtube didedahkan oleh Datuk Trio T. Malah salah seorang daripada mereka iaitu Datuk Eskay telah menjelaskan identiti lelaki di dalam Video berkenaan adalah Ketua Pembangkang, Dato' Seri Anwar Ibrahim.

Namun, Anwar telah menafikan sekeras-kerasnya dan mendakwa ianya satu konspirasi jahat bagi menjatuhkan maruah beliau dan Pakatan Rakyat.




Sumber: KLpos



4 comments :

  1. Elok jugak kalau kita yg desak Suruhanjaya di Raja. Asyik kita je akur dgn desakan mereka. Kita desak tgk apa keputusan Suruhanjaya di Raja psl video seks ini.

    ReplyDelete
  2. Jangan di biarkan mamat Al-Juburit ni... Selagi boleh bongkar, bongkar sajalah. Ni la manusia yang tak pernah melihat kepentingan orang lain. Kat kepala otak dia, tak ada lain. Kuasa...kuasa...kuasa. Jangan mimpi la nak jadi PM, Anwar woiii!!!

    ReplyDelete
  3. Memang sepatutnya Suruhan Di Raja diujudkan bagi menyelesaikan kekusutan isu ini. Apa pun isu ini harus diselesaikan segera...

    Setuju @ tak setuju.. Nyatakan komen anda di sini.

    ReplyDelete
  4. Jangan lawan kuasa Allah, Lagi lawan lagi Allah tunjuk.

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.