#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

6 January 2011

PM perlu menegur bloggers 3 stogges yang merasakan diri mereka kini sebagai bloggers paling hebat .

Isu Khairy tidak akan  mempertahankan  kerusi Parlimen  Rembau bukan lah merupakan satu isu yang patutnya mewarnai  kancah politik ketika ini kerana ini hanyalah luahan hasrat  ahli politik berkenaan. Apa yang patut dijadikan tumpuan oleh ahli politik , bloggers  yang meletakkan mereka sebagai bloggers mesra UMNO adalah untuk menyusun strategi memenangkan  Tenang dengan jumlah undi yang selesa.

Jangan mengambil mudah PRK Tenang ini kerana PKR sudah mula turun untuk meracuni jiwa dan minda rakyat di DUN tersebut.

Bagi bloggers yang menyangkakan telah dapat menewaskan Khairy Jamaluddin dan mendabik dada atas kemenangan ini  ingin dan perlu kami nasihatkan agar jangan cepat dan mudah menyangkakan bahawa kemenangan di tangan anda kerana perjuangan anda sebenarnya jauh dari kemenangan lagi kerana  Khairy Jamaluddin masih ahli parlimen dan juga ketua pemuda UMNO Malaysia.

Khairy Jamaluddin adalah seorang ahli politik yang sukar dibaca dan sukar untuk dijinakkan kerana beliau mempunyai ketahanan mental dan juga ketahanan daya saing dalam politik yang jarang ada dalam ahli ahli politik seusia dengannya.

Politik beliau lebih matang dari gaya politik ahli ahli politik pelapis seangkatan dengannya. Khairy tidak patut dibenarkan berundur dan merupakan satu  kerugian bagi UMNO dan BN jika anak muda ini berundur dari kancah politik tanah air.

Terus  terang kita perlu akui , Khairy lebih bijak dan matang dari mana mana ahli politik seangkatan dengan nya.

Pengakuan Khairy dalam twitter bahawa beliau enggan mempertahankan  kerusi sebagai ahli parlimen  Rembau sebenarnya boleh lah kita anggap sebagai satu perbualan twiter tetapi sengaja  cuba diperbesarkan oleh akhbar dan juga oleh bloggers yang anti Khairy.

Di sini kita boleh melihat betapa sebenarnya Khairy adalah tumpuan dan perhatian setiap lapis masyarakat dan apa saja yang keluar dari mulutnya akan menjadi perhatian.

Kelakar apabila bloggers yang  bertungkus lumus siang malam untuk menjatuhkan Khairy menerima berita ini  sebagai satu kemenangan  mereka  dan mula mengaitkan Khairy dan kawan kawannya seperti Datuk Zaki Zahid , Ketua Pemuda UMNO Putrajaya , Vincent Lim bekas supol Pak Lah , Omar Ong terlibat dalam skandal rasuah bersama Rais Yatim. Tuduhan yang cuba dipalitkan oleh  Big Dog , si gemuk Zakhir ini bersama Rocky Bru yang dimainkan oleh balaci mereka Parpukari ini adalah merupakan satu dendam peribadi 3 bloggers ini yang sememangnya diketahui ramai sebagai bloggers yang besar kepala yang kini bermusuh dengan Dato Rais Yatim dan sememangnya benci dengan Khairy kerana menewaskan bos mereka , Dato Mukhriz Tun Mahathir dalam pemilihan pemuda UMNO yang lalu.  - ini kata saya..

1 comments :

  1. blog anda telah dipautkan di
    http://suaralensa.blogspot.com/

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.