#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

10 March 2014

#MH370 #PRAYFORMH370 : MH370 ‘mengganggu’ strategi Anwar? KLIK baca ni!



Puak pembangkang nampaknya cukup tidak puas hati apabila berita kehilangan pesawat MH370 mengalihkan perhatian dari Ketua Pembangkang yang telah didapati bersalah Jumaat lepas. Rata-rata komen mereka di media sosial tidak segan silu memperlekeh tragedi kehilangan ini sambil mengutuk kerajaan.

Berbagai-bagai teori dikemukakan bagi mengaitkan tragedi tersebut dengan kes Anwar Ibrahim. Mereka juga merungut kononnya kerajaan lambat bertindak, lambat mengumumkan perkembangan terkini, sengaja menyembunyikan fakta dan berbagai-bagai lagi. Mereka mempersoal langkah mencari dan menyelamat dan aset yang digunakan. Malah mereka mencemuh keprihatinan para pemimpin kerajaan, terutama Datin Seri Rosmah sebagai lakonan.

Kesimpulannya, mereka hanya ingin mengutuk kerajaan, dan langsung tidak prihatin terhadap mangsa MH370 . Mungkin dengan memaki hamun kerajaan setiap hari memberikan mereka satu kepuasan jiwa yang tidak terhingga. Oleh itu, segala kemarahan atas keputusan mahkamah yang mendapati Anwar bersalah dihamburkan sepenuhnya dalam memperkatakan tragedi MH370.

Anwar sendiri, di dalam blognya langsung tidak prihatin dengan apa yang terjadi terhadap MH370. Anwar terlalu sibuk cuba membela diri dan mencari publisiti. Anwar benar-benar kecewa apabila demonstrasi yang dirancang semalam tidak menjadi mungkin kerana rakyat terlalu sibuk risaukan MH370. Penafian Anwar yang beliau tidak pernah meliwat telah ditenggelamkan berita tragedi tersebut. 

Lebih malang bagi Anwar apabila dalam usaha Anwar untuk menafikan yang beliau bersalah, Majlis Peguam pula tiba-tiba mengesahkan bahawa beliau seorang peliwat. Petikan kenyataan rasmi Majlis Peguam adalah seperti berikut:

“Majlis Peguam amat terganggu dengan hukuman penjara lima tahun ke atas Dato’ Seri Anwar Ibrahim oleh Mahkamah Rayuan, atas apa yang jelas merupakan hubungan seks suka sama suka antara dua orang dewasa.”


Majlis Peguam berhujah bahawa kesalahan di bawah Seksyen 377A yang meletakkan liwat sebagai jenayah hanya terpakai jika liwat tersebut dilakukan atas dasar paksaan. Sedangkan, Anwar melakukannya atas dasar kerelaan mangsa.

Jelas, Majlis Peguam cuba memutar-belit undang-undang negara dan cuba menghalalkan liwat.

Anwar selama ini begitu bersungguh-sungguh menafikan beliau meliwat, dan kononnya tuduhan liwat hanyalah konspirasi dan fitnah UMNO tetapi kenyataan akhbar Majlis Peguam tersebut secara langsung menolak semua penafian Anwar sekali gus, diri Anwar sendiri ke dalam gaung.

Sehingga kini, Anwar mahupun peguambelanya masih belum memberi sebarang komen mengenai kenyataan akhbar Majlis Peguam.

Nampaknya, walaupun kehilangan MH370 dianggap oleh penyokong PR sebagai ‘mengganggu’ strategi Anwar untuk membuat kecoh sempena keputusan rayuan kesnya, tetapi ia telah memberi sedikit kelebihan kepada Anwar apabila rakyat terlepas pandang akan kenyataan akhbar Majlis Peguam.

ARTIKAL TERDAHULU: KLIK SINI



3 comments :

  1. Dasar PEMBANGKANGKURAP PENGKHIANAT puak SYAITAN!

    Tolong baca artikel yg. sungguh mantap pasal agenda New World Order Barat-ZIONIS dan CNN, yg. disyaki DALANG CIA-MOSSAD, di mana CNN meneliti kapalterbang MAS ini tak lama sebelum kejadian ini di http://pasberuk.blogspot.com./2014/03/pesawat-mh370-agenda-world-order-satu.html?showComment=1394456612956#c1399657848402772426 . Saya juga syaki DRONE dr. US NAVY mungkin terlibat; sebab itulah kita kena minta pertolongan Submarine CANGGIH dr. Russia atau China yg. bukan pengampu DALANG-DUA-MUKA DAJAL Barat-Zionis!

    Lihatlah disyaki penglibatan CIA-Mossad, yg. letupkan Twin Towers pd. 9/11 melalui kaedah 'Disintegration‘ - utk. menjatuhkan Islam dan MENJAJAH Dunia Islam yg. kaya minyak-gas, dengan amat BUAS dan KEJAM, bermula dgn. Afghanistan dan Iraq (dgn. menyalahkan pengganas al-Qaeda, yg. sebenarnya dicipta Barat sendiri). Lihat teori ex-CIA sendiri di http://www.presstv.ir/detail/2013/09/15/324167/excia-agent-911-lies-big-and-tragic/:

    Ex-CIA agent: 9/11 lies bigger than already known

    Sep 15, 2013

    Many people including observers inside the United States have on frequent occasions called the September 11 attacks in New York an inside job.

    Numerous theorists have spoken out over the past 12 years talking about the controlled demolition of the World Trade Center, Israeli complicity in the events, and many other issues.

    Critics questioning the US version of the 9/11 attacks have indicated, among other things, to bombs and explosives planted at the World Trade Center that demolished the buildings, jubilant Israeli intelligence agents photographing the attacks, made-up phone calls from the planes, and a warning by the Mossad (the Israeli spy agency) one day before the attacks to Israeli Tower workers and occupants to stay away from the buildings.

    A former CIA agent has also emerged with new revelations on the attacks, blaming the attack on the US intelligence apparatus.

    Susan Lindauer talks about the CIA’s detailed knowledge of the time, target, and means of the 9/11 attacks over the months prior to the events.

    “The lies are so much bigger than what you know and it’s so much deeper and it’s so much more tragic once you have the truth,” says Lindauer.

    Her evidence shows how the World Trade Center buildings were brought down by controlled demolition. Lindauer explains how thermite bomb, “an extraordinary heat-reducing bomb” which “takes steel” and “creates molten steel,” with potential sulphur in it was planted at the buildings.

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation)

    ReplyDelete
  2. YA ALLAH, sekrg. si KAPIR DAJJAL Barat-Zionis nak MELAGAkan umat Islam, kononnya Iran mungkin terlibat pula ("killing THREE birds with ones stone" - Malaysia, China dan Iran!)! Muka si Yahudi Zionis pun ramai mcm. org. Persia/Arab (lihat EVANGELIS Star di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2014/03/10/missing-mh37o-tickets-booked-in-pattaya/ , Missing MH370: Iranian "Mr Ali" bought impostors' tickets in Pattaya, Monday March 10, 2014).

    Puak Syiah yang aktif di Malaysia dan mana-mana negara Islam yang Sunni atau Syiah, yang menghasut umat Islam untuk berbunuh sesama sendiri, dipercayai di didalangi PENGGANAS al-Qaeda dan juga pengganas 'Iran' dari Mujahideen-e-Khalq (MEK), yang sebenarnya diTAJA oleh Barat-Israel sendiri untuk menjatuhkan kerajaan Islam termasuk K’jaan Iran.

    Bahkan CIA-MI6-Mossad bersama MEK ini, ini juga terlibat dalam sindiket dadah global, seperti yang ditaja mereka di Afghanistan, Mexico dan Latin Amerika (dan juga disyaki di Malaysia/Asia), untuk menghancurkan moral jenerasi muda dan meningkatkan jenayah akibat penggunaan dadah untuk menghuru-harakan negara, di Dunia Islam dan Dunia Ketiga, yang kaya minyak-gas.

    Sebab itu fahaman Syiah mesti dihalang dari merebak di M'sia/Indonesia; mahupun di mana-mana negara Islam yang berasaskan Sunnah wal Jamaah, juga sbg strategi PENGHALANG. Sila lihat di:

    1. http://www.policymic.com/articles/6587/u-s-funded-iran-terrorist-group-says-shocking-report, U.S. Funded Iran Terrorist Group, Says Shocking Report, Michael Luciano;

    2. http://thehill.com/blogs/global-affairs/middle-east-north-africa/292771-iranian-opposition-to-open-washington-office, Iran’s MEK to open Washington office, By Julian Pecquet, 04/09/13; dan

    3. http://www.intrepidreport.com/archives/968, Zeta gang connected to U.S. Special Forces/Mossad, By Wayne Madsen, March 10, 2011.

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  3. KAH KAH KAH KAH KAH KAH... kekononnya nak boikot TV3, tapi ni ape cerita??? Yang TV3 siarkan mereka ambil dan letak dalam blog bangang mereka...

    KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH


    http://greenboc.blogspot.com/2014/03/video-terbaik-mh370-hiangkembalikan.html

    http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2014/03/mh370-pandangan-terbaik-dari-bekas.html

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.