#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

19 August 2011

DS Najib, usah dilayan lagi dah tekak puak pakatan haram ni... Klik tengok!



Baru kelmarin kawan menyiarkan artikal tentang ini...KLIK sini. Bila saja Kabinet telah bersetuju dan memutuskan Jawatankuasa Parlimen itu akan ditubuhkan...

Semalam juga Timbalan Presiden PKR,  Azmin Ali dalam kenyataan yang mana pakatan kemungkinan akan memulaukan Jawatankuasa Parlimen yang akan ditubuhkan tak lama lagi. Dengan alasan ada 'siri-siri teknikal' yang tidak selari dengan kehendak pakatan.


Emm... itu lah sikap sebenar pakatan haram ni spertimana yang kawan katakan kelmarin. Bagi lah cantik mana bunga pun... Tak kemana mereka menilainya.

DS Najib... sudahlah jangan layan lagi monyet pakatan ni... Tok bagi makan pun dia gigit, tak dibagi makan pun dia gigit... Akal ntah kemana. 


2 comments :

  1. Ni lah masalah mereka yg cetek pengetahuan. Simple punya perkara pun tak faham. Apa nak buat ni lah standarad Pakatan. They need serious education.

    ReplyDelete
  2. Sudah sampai masanya kene buat satu institusi pengajian tinggi untuk menjadi ahli politik. Kemuafakatan, perlembagaan dan isu-isu sensitif menjadi subjek utama LULUS untuk menjadi seorang ahli politik yang ingin bertanding pilihanraya di Malaysia ini. Sesiapa yang gagal ujian tidak dibenarkan bertanding demi menjaga kesejahteraan, kemakmuran dan kemajuan negara. Malaysia tidak perlukan ahli-ahli politik negatif seperti mereka yang memulaukan program yng positif.

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.