RM2.6 wang 1MDB?

8 Mei 2012

KANTOI!!! Ada yang membuntingkan anak pemimpin pakatan? Klik tengok sini!



Fuh!!! Tak habis - habis lagi isu berkaitan dengan salah laku moral dikaitkan dengan pemimpin Pakatan Pembangkang ni rupanya ye.

Masih banyak lagi isu yang berkaitan dengan perkara tersebut akan didedahkan kepada rakyat dari masa ke semasa. Dari Ketua Umum ke Timbalan Presiden, semua ada skandal.
Kali ini, dengar cerita, ianya berkaitan dengan Naib Presiden pulak dah. Nasib baik bukan Si Nurul Izzah tu ye tak. Walaupun dia juga MUNGKIN ada skandal dengan Mahasewel.

Meh ikuti pendedahan yang dibuat dibawah. Semuanya bermula dari laporan yang didedahkan oleh Si Raja Tikus seperti yang disiarkan dibawah:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Selepas gambar Azmin bersama oleh seorang wanita didalam jamban yang masih panas diperkatakan timbul pula cerita baru mengenai masaalah moral pemimpin PKR.

Kali ini adalah Tian Chua, Ahli Parlimen Batu terkenal dengan kes mengigit anggota polis rupanya ada skandal hantam anak perempuan pemimpin pakatan hingga bunting.

Akibat daripada itu,anak yang dikandung terpaksa digugurkan agar dapat disembunyikan daripada pengetahuan umum.

Pendedahan ini dibuat oleh blogger pakatan Raja Petra Kamarudin didalam blog beliau.




Menurut RPK ,Dr Syed Husin Ali turut mengetahui kes Tian Chua membuntingkan anak pemimpin pakatan.

Manakala sumber dari dalam PKR sendiri ada mengaitkan keintiman Tian Chua dengan beberapa gadis melayu. Cuba anda teka mana satu yang berjaya dibuntingkan oleh Tian Chua... Perempuan ini kah?



Klik: Sumber
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sekarang, adakah rakyat masih nak pilih Pakatan Pembangkang sebagai pemimpin Negara dimasa akan datang? Korang fikir la sendiri!!! Jangan sampai kes macam Semut cerita tadi jadi kenyataan sudah la!!! Masa tu, menyesal pun dah tak berguna dah!!!
Sumber: SEMUT HITAM
Reaksi:

0 ulasan:

Catat Ulasan

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.