#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

27 May 2012

VIDEO PANAS!!! Saksikan, Anwar kena bantai cukup-cukup dihadapan penyokong sendiri.


SIAL... SIAL.. SIALLL!!! Siapa SIAL?
Siapa bapak SIAL?
Saksikan video ini...


Sebelum ini, berlaku beberapa kali ceramah Anwar dibayangi Ummi dan memaksa Anwar larikan diri mengelak dari pertembungan seperti ini berlaku.

Tetapi lain pula gaya Anwar kali ini, semasa di Lembah Pantai dalam kempen ceramah pembangkang anjuran anaknya, Nurul Izah minggu lalu... Biarpun kedudukan lokasi ceramahnya berada dekat dengan tapak ceramah UMI bersama kumpulannya TIBAI, Anwar nampak tidak berganjak dan lari seperti dilakukannya sebelum ini.

Biasalah, ada yang kata Anwar nak tunjukkan pada Nurul Izah yang beliau benar-benar 'Papa Hebat'. Bagi Ummi pertembungan dan peluang seperti ini memang lama ditunggu-tunggu.

Nak dijadikan cerita, ceramah mereka berdua telah berjalan serentak. Bagi Ummi, Anwar dilihat seperti tikus dah termasuk perangkap.

Bermula dari kata-kata Anwar yang menyumpah UMNO dengan perkataan 'SIAL'... Ummi apa lagi, di balunnya cukup-cukup Anwar di hadapan anaknya Nurul Izah serta penyokong Anwar. 

Lihatlah wajah-wajah orang berdosa..





Malam itu, benar-benar mencoret lembaran hitam dalam sejarah politik dan hidup Anwar. Nurul Izzah, wakil Lembah Pantat (baca PANTAT) juga nyata kecewa apabila bapa terhebatnya di serang Ummi bertubi-tubi.

Pertemuan malam itu telah berupaya menunjukkan sifat sebenar Anwar dan kebenaran diatas segala kenyataan yang disebarkan Ummi Hafilda selama ini. Anwar seperti tidak lagi dapat menahan gelodak amarah dalam jiwanya sehingga diluahkan perkataan 'SIAL' terhadap UMNO dan Ummi yang menelanjangkannya.

Ternyata dengan lafaz bersumpah di hadapan Anwar anak beranak, Ummi begitu puas hati dengan segala yang diluahkannya. Mana taknya, berkali-kali Ummi mencabar Anwar menyaman dan mendakwanya ke mahkamah. Sehingga ke saat ini, Anwar langsung tidak berjawab.

Saksikan seterusnya kenyataan Ummi secara terus dihadapan Anwar serta penyokong-penyokongnya.Ini baru betul!!!

'Berani Kerana Benar'

3 comments :

  1. pegi mamposss la al-juburi!!!

    ReplyDelete
  2. hairan mcm mana penerimaan famili aljuburi ni terhadap bapak dorg...xde perasaankah mereka?selalu tgk pelakon2 hollywood berlagak baik dpn kamera...kt malaysia dah ade...bukan pasangan tp satu famili pelik....

    ReplyDelete
  3. terbaek ahhh... ummi..... kalau setakat ummi hafilda atok nuar x leh nak debat... toksah mimpila nak debat dgn najib... hahahhahahahah

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.