#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

11 May 2012

Betul-betul hampasss la perempuan ni... Klik tengok!

Haramjadah betul la... Pandai pulak mengadu rasa kecewa apabila terkena batang hidung sendiri. Tau pulak bercakap tentang hal undang-undang dan mengganggu ketenteraman.

Keluh Ambiga, beliau kecewa kerana menganggap tindakan itu tidak wajar dan turut mengganggu ketenteraman jiran di sekitar kawasan perumahannya.

“Ini bukan caranya, jika mahu menuntut ganti rugi perlu dilakukan berdasarkan prosedur undang-undang dan biar mahkamah tentukan perkara itu, ” katanya lagi.

Oooo...! Dia ingat tak apa yang berlaku sepanjang pengajurannya dalam BERSIH selama ini. Habis porak peranda negara dibuatnya, para peniaga hilang hasil pendapatan, rosak harta benda awam, pasukan keselamatan di belasah, mencabul perintah mahkamah dan bermacam-macam lagi lah yang berlaku.

Lu ingat BERSIH ka??? Itu GANASSSS namanya. Tengok ni!


Semalam, baru saja salah seorang daripada ahli Pertubuhan IKHLAS memacak sebuah gerai burger di hadapan rumahnya, terus menyalak keliling kampung.

Apa yang dilakukan kumpulan Pertubuhan Ikatan Usahawan Kecil dan Sederhana Malaysia (IKHLAS) yang mewakili peniaga di sekitar Jalan Tuanku Abdul Rahman (TAR) adalah bertujuan untuk mendesak Ambiga membayar ganti rugi dianggarkan RM200,000.

Menurut Presiden IKHLAS, Mohd Ridzuan Abdullah, jika Ambiga gagal berbuat demikian dalam tempoh dua minggu, akan lebih banyak gerai membabitkan pelbagai jenis perniagaan akan dibuka depan rumah beliau.

Alooo.. Ambigooo! Sendiri mau ingat la!!!


0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.