#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

5 May 2015

FELDA : WAJIB BACA : Khas Untuk Mu Pengundi #PRKRompin... KLIKSINI!

Hari ini adalah hari penentuan siapa yang akan menjadi pilihan pengundi kerusi Parlimen Rompin selepas mengharungi kempen selama 13 hari.

PRK Rompin menyaksikan pertembungan satu lawan satu di antara calon Pas, Nazri Ahmad dan calon Barisan Nasional (BN), Datuk Hasan Arifin.

SIAPA PILIHAN HATI RAKYAT DI PARLIMEN ROMPIN?

Semangat yang di tunjukkan Barisan Nasional nampak lebih meyakinkan. Prinsip terus berjuang untuk agama, bangsa dan kemakmuran tanahairnya.









 









 

   











Bagi #PRKRompin kali ini, PAS parti sekutu 'Pakatan Pembangkang' dilihat begitu meluap-luap nafsu mereka mengejar dan memenangi hati pengundi untuk menentang BN di Rompin . Ternyata PAS kekal dengan sifat lamanya, Dari awal dan sepanjang gerakkan kempen mereka, kesana kemari hanya membawa dakyah-dakyah serta melepar tuduhan-tuduhan tidak berasas terhadap lawannya BN.

Namun, apa yang berlaku pada diri dan di kalangan parti serta rakan sekutu mereka...
Tunggang langgang, bagai kapal menanti karam di hempas ombak di lautan.

Berikut, lihatlah kecelaruan cerita mereka bersama keluarga serta sekutu mereka!    






















Akhirnya....



Inikah calon yang menjadi harapan dijadikan taruhan PAS? 

Dimana kononnya ingin ‘menyelamatkan FELDA’. 
Rupa-rupanya dalam diam calon pilihan PAS seorang penceroboh haram tanah tadbiran FELDA... Pemimimpin beginikah yang boleh diharap ‘menyelamatkan FELDA’? 

Adakah mengambil hak warga generasi baharu FELDA juga dianggap PAS sebagai usaha ‘menyelamatkan FELDA’?



Tidak "HARAM" kah tindakannya itu menceroboh tanah orang lain? Tidak 'HARAM' kah dengan mengambil hak generasi baharu FELDA?

Saksikan video dibawah... Ini buktinya!



Bagi MP, beginilah tingkah laku mereka sejak dulu.... PAS memang parti yang begitu arif dalam meletakkan hukum haram kepada orang lain, tetapi bila tekena batang hidung sendiri, maka semuanya jadi halal biarpun jelas HARAMnya!

Menjadi tidak pelik jika melihat tindakkan serta sikap puak-puak mereka ini... Bukan lagi sikap, tapi telah menjadi sifat dalam diri mereka yang terbiasa dengan amalan serta berpegang kepada prinsip ‘haram bagimu, halal bagiku’!



Dari itu, apa yang sepatutnya menjadi pilihan???


Berlatar belakangkan sifat parti dan calon seperti itu, apakah PAS mampu dan akan membela rakyat di Parlimen Rompin. Sudah sewajarnya pengundi membuat keputusan dan pilihan berdasarkan fakta semasa... Bukannya omong kosong dan 'tak berasa' diterima sebagai jaminan masa depan anak cucu dan Parlimen Rompin tetap kekal cemerlang. 

Kepada siapa undi seharusnya kita berikan... Pastinya pilihlah, undilah BN bersama calonnya 'Otai Yang Masih Berbisa' iaitu Datuk Hasan Arifin..



0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.