#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

20 November 2013

MACAI KANTOIII!!! Siapa yang 'Dajjal'..? KLIK tengok sini!


Aku tak tahu la mana puak-puak Pakatan Haram nak letak muka bila fitnah terbesar depa ni telah dibongkar... memang sangat mengaibkan! 

Depa kecoh benda ni dah lama dah... ramai yang termakan fitnah depa... sekali terbongkar...makan tak habissss..!!!

Korang tengok sendiri pendedahan eksklusif kat bawah ni. Semuanya fakta-fakta sahih dan tidak mungkin dapat disangkal lagi. 

Kerjanya mengedit akhbar-akhbar... Pastu sebar merata tempat.
Lepas korang tengok pendedahan ni, korang fikir la sendiri...wajar ke korang sokong puak-puak Pakatan Haram ni lagi? 

Wajar ke puak-puak Pakatan Haram buat perangai macam ni? Dan apakah ini perangai puak-puak pembangkang yang sihat dalam dunia politik Malaysia? 

Korang fikirkan sendiri...

SIAPA YANG DAJJAL?


Inilah 'Dajjal' sebenar!

Kepada pihak berkuasa dan bertanggungjawab,
mohon ambil tindakkan!!!


Reaksi:

0 ulasan:

Catat Ulasan

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.