#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

20 November 2013

PAS PENANG: Apa jawatan? Keluar pakatan laaa! KLIK baca ni!


Berikutan tindakkan puak PAS Pulau Pinang, kelmarin. MP masih hairan dengan keputusan yang mereka ambil ke atas DAP yang selama ini bermacam-macam halangan dan tentangan terhadap mereka.

Jawatan juga yang mereka gila-gilakan. Sanggup lagi nak duduk dibawah telunjuk DAP lahanat tu. Haiii... Ntahlah PAS!!!

Ikuti kenyataan mereka dibawah:

Muhammad Fauzi Yusoff (tengah) dan barisan kepemimpinan Pas Pulau Pinang menunjukkan surat tuntutan parti berkenaan terhadap Kerajaan DAP Pulau Pinang semasa sidang akhbar di Seberang Jaya, Pulau Pinang, semalam.

Ancaman daripada Badan Perhubungan Pas Pulau Pinang itu dikemukakan dalam sidang akhbar oleh Timbalan Pesuruhjaya negeri, Muhammad Fauzi Yusoff di sini hari ini selepas beberapa surat yang dihantar kepada Kerajaan DAP Pulau Pinang tidak mendapat jawapan.

“Jika tuntutan kami tidak diambil serius, maka kami akan menarik diri dan meletak jawatan dalam apa jua tawaran atau posisi jawatan.

“Pas juga malah akan mengkaji semula kedudukan dalam pakatan pembangkang demi menjaga prinsip dan maruah parti,” tegas Muhammad Fauzi.

Tuntutan itu, katanya, ialah memberi kuasa penuh tanpa sebarang campur tangan yang tidak wajar kepada Yang Dipertua Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP), Datuk Mohd. Salleh Man dalam melaksanakan tugas beliau.
Selanjutnya KLIK




0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.