#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

19 Januari 2014

Kemalangan ngeri, 3 maut dan 7 cedera parah. KLIK baca ni!


Pada 02:10 petang tadi di Km 107.2 lebuhraya Utara Selatan berlaku satu kemalangan maut melibatkan sebuah bas dari Syarikat Meridian dari KL ke JB dipercayai hilang kawalan dan melanggar pembahagi jalan dan terbalik.

Kemalangan melibatkan seorang pemandu dan 17 penumpang semasa kejadian. Menurut maklumat, 7 mangsa cedera parah, 7 mangsa cedera ringan dan 3 mangsa maut terdiri dari seorang berbangsa Cina, seorang lekaki Melayu dan seorang kanak-kanak Melayu. 

Pemandu bas hanya cedera ringan. Semua mangsa di bawa ke hospital Batu Pahat.



Reaksi:

1 ulasan :

  1. SPAD dan PDRM kalau bab orang call nak buat repot pasal bas atau lori dipandu cara bahaya memang takleh harap laaa..abis abis pun SPAD akan call syarikat tu dan bagi amaran..macam menteri amaran gak dulu laa..kita minta SPAD bgtau polis diorg akan cakap polis tak sealalu lalu kat situ..bila dah ada yang mati barulah nak kecoh siasat..macam bangsat!!! makan gaji buta jer

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.