#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

24 January 2014

NURUL IZZAH BERCERAI: Takkan nak kelentong juga kot!


Berita di Kosmo hari ini menyatakan Ahli Parlimen Lembah Pantai daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nurul Izzah Anwar dikatakan telah memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya, Raja Ahmad Shahrir Iskandar Raja Salim di Mahkamah Rendah Syariah di sini awal bulan ini.

Kakitangan mahkamah yang mengesahkan perkara itu bagaimanapun enggan memberi kerjasama untuk mendedahkan maklumat lanjut mengenai kes tersebut.

Menurut sumber, Nurul Izzah, 34, yang merupakan anak sulung kepada Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim memfailkan permohonan fasakh mengikut Seksyen 47 Enakmen Undang-undang Keluarga Islam Wilayah Persekutuan 1984.


Raja Ahmad Shahrir Iskandar, 35, merupakan ahli perniagaan dan juga kerabat Diraja Johor.

Difahamkan, Nurul Izzah telah memfailkan permohonan cerai dua minggu lalu dan suaminya menerima notis saman tersebut pada 16 Januari lalu.

So... Apa kena mengenanya dengan kenyataan akhbar yang mula tersebar di laman-laman sosial seperti di bawah ini? Adakah ada usaha-usaha untuk menyembunyikan keadaan yang sememangnya dah berlaku atau mahu memutar belitkan fakta yang sedia ada?

Agak-agaklah kalau nak putar belit pun! Tengok ni...


Yang kelakarnya, baca ni... Sultan Melaka tuuu... Kahkahkahhh!


ARTIKAL TERDAHULU: KLIKSINI

0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.