#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

19 December 2013

Kejayaan Anwar bersama pembangkang. KLIK baca ni!


SIRI PEMBOHONGAN PEMBANGKANG JADIKAN ANWAR RAJA AUTA MALAYSIA

Pembangkang terlalu kecewa disebabkan kekalahan mereka untuk merampas Putrajaya pada Pilihan Raya Umum ke 13 lalu sehingga terus menggunakan strategi fitnah, pembohongan dan tohmahan untuk menyerang kerajaan.

Bukan sahaja itu pembangkang juga menggunakan kaedah yang sama untuk memburuk-buruk semua dasar dan keputusan yang dibuat oleh pemimpin kerajaan untuk kebaikan rakyat dan negara.

Strategi fitnah dan pembohongan adalah sebahagian daripada prinsip yang terkandung di dalam 'Protocols of Elders of Zion' sebuah manuskrip yang menggariskan perancangan puak Yahudi-Zionis untuk menguasai dunia.

Sasaran utama buku adalah untuk melemahkan negara-negara Islam dan perpaduan umat Islam.

Sejarah telah membuktikan bagaimana strategi pecah dan perintah yang juga dibincangkan di dalam buku tersebut telah meruntuhkan empayar Islam Uthmaniyah pada tahun 1924.

Dengan itu berakhirlah sistem khalifah yang menjadi teras kekuatan kerajaan Uthmaniyah yang memerintah hampir satu pertiga dunia dalam tempoh hampir 800 tahun.

Empayar Uthmaniyah dipecah-pecah oleh penjajah Inggeris ketika itu sehingga tertubuhlah negara haram Israel di bumi Palestin pada 1948.

Oleh sebab ketua umum PKR, Anwar Ibrahim mempunyai hubungan amat rapat dengan tokoh-tokoh penting gerakan Kristian-Yahudi-Zionis antarabangsa, pelan yang sama telah dilaksanakan oleh beliau di Malaysia.

Sebagai sebuah negara Islam yang mempunyai masyarakat majmuk berbilang agama, Malaysia amat dicemburui oleh negara-negara Barat yang tidak mahu sebuah negara Islam yang maju dan progresif.

Sebagai sebuah negara yang ungggul di kalangan negara-negara Islam di dunia dan juga negara-negara membangun, Malaysia dan kepimpinan yang menerajui kerajaan negara ini menjadi sasaran kepada musuh-musuh Islam.

Maka agen atau talibarut Barat akan di letakkan di dalam sistem politik negara untuk membuat huru hara dan memporak perandakan masyarakat supaya negara menjadi tidak stabil.

Apabila negara terjerumus dalam keadaan kacau bilau maka ekonominya akan menjadi lemah, lumpuh dan akhirnya bankrap.

Pada masa itu institusi yang didalangi Yahudi seperti Tabung Kewangan Antarabangsa dan Bank Dunia akan mengambil peluang keemasan itu untuk menjajah semula negara.

Kalau dahulu penjajahan Barat ke atas tanah air adalah melalui kekerasan ketenteraan, tetapi kali ini strateginya lebih licik dan halus dari sudut ekonomi dan kewangan.

Oleh menjayakan agenda mereka, Yahud-Zionis memerlukan seorang hamba yang taat setia serta bersedai melakukan apa sahaja suruhan tuannya.

Mereka melengkapkan Anwar denga wajah dan topeng Islamik supaya mendapat kepercayaan dan keyakinan orang Melayu dan umat Islam di dalam dan di luar negara.

Maka Anwar pun dicanang sebagai seorang pemimpin 'Renaissance' atau pembaharuan dalam dunia Islam.

Pembaharuan yang dibawa bukanlah memberi keuntungan kepada Islam tetapi untuk menyuntik agenda menjahanamkan kekuatan islam dan umat Islam sebagai yang pernah dilakukan kepada Kerajaan Uthmaniyah dahulu.

Jika dilihat sepanjang lima tahun sejak 2008, Anwar dan parti-parti pembangkang menggunakan kaedah fitnah dan pembohongan dengan sepenuhnya untuk menjatuhkan kerajaan pimpinan UMNO-Barisan Nasional.

Apa sahaja yang boleh difitnah dan dibuat pembohongan akan dilakukan mereka tanpa rasa bersalah.

Dalam segala gerakan fitnah yang dilancarkan terhadap kerajaan dalang dan perancangnya adalah Anwar sendiri.

Daripada isu Scorpene, PKFZ, SPR, SPRM, dakwat kekal, NFC sehingga kepada fitnah pengundi hantu Bangladesh, semuanya ini adalah peranan Anwar.

Tidak cukup dengan itu, pembangkang menyerang pula sosok peribadi isteri Perdana Menteri, Datin Rosmah.

Terkini bermacam-macam fitnah dilemparkan kepada beliau berhubung lawatan ke Qatar, Dubai, Sri Lanka dan Bangladesh dengan dakwaan menyalahguna kemudahan jet eksekutif kerajaan.

Datin Seri Rosmah sendiri akhirnya terpaksa menjawab bahawa siri lawatan beliau tersebut adalah tugas kenegaraan berkaitan Permata Negara, agenda pemerkasaan peranan wanita dan pendidikan kanak-kanak di samping mengatasi masalah kemiskinan.

Perdana Menteri juga terpaksa mendedahkan peranan dan jasa isterinya di belakang tabir yang dilakukan untuk kebaikan negara.

Apa yang dilakukan oleh pembangkang melalui strategi ini adalah untuk menimbulkan kebencian rakyat terhadap pemimpin kerajaan dengan mengada-adakan pelbagai cerita yang tidak berlandaskan fakta dan kenyataan.

Strategi pembohongan Anwar tidak akan berpenjangan kerana kini rakyat sudah tahu beliau adalah Raja Auta Malaysia nombor wahid.

ARTIKAL TERDAHULU : KLIK SINI

1 comments :

  1. kita patut beri tahu rakyat Malaysia siapa sebenarnya manusia musang berbulu ayam ni untuk selamatkan Negara, sampai kan kepada rakyat dengan bahasa yang mudah dan senang di paham...nenek di kampong boleh paham, anak muda mudah paham, orang berugama mudah paham..kalau boleh kita sentiasa berdoa. minta allah sedarkan rakyat kita tektik kotor manusia ini, soal aqidah di permainkan, soal anak bangsa diperkecilkan..ini bukan Negara dia, ini Negara kita, kita tentukan kedamaian Negara kita.

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.