#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

31 December 2013

#flashmob PAS SG.BESAR: Peserta lari bila berlaku kemalangan.


Pagi tadi lebih kurang 10 orang kepimpinan dan ahli-ahli PAS Sg Besar, Sabak Bernam, Selangor menganjurkan #flashmob mambantah kenaikan harga barangan.

Untuk menarik perhatian orang ramai, mereka telah berhimpun di persimpangan lampu isyarat Simpang Tiga Loji, Sg Besar.

Antara yang pemimpin yang dikenali hadir ialah Fadzlin bin Taslimin; YDP PAS Kwsn Sg. Besar, Salleh bin Hussin; Timb. YDP PAS Kwsn Sg. Besar, Rojikin bin Sarbini; Naib YDP  PAS Kwsn Sg Besar dan Zulkifli bin Ibrahim; Ketua Penerangan PAS Kawasan Sg. Besar.

Apa yang berlaku, setelah memasang dua kain rentang dan berkumpul, tiba-tiba satu kemalangan berlaku di lampu isyarat tersebut membabitkan sebuah kereta dan lori.

Menurut maklumat, insiden berlaku apabila pemandu lori leka melihat peserta-perserta flashmob PAS bersorakkan dan berkumpul menyebabkan lori yang dipandu melanggar sebuah kereta yang sudah brhenti di trafik light berkenaan.

Yang menariknya, untuk mengelakkan dari di tuduh sebagai punca... Para pemimpin serta peserta flashmob yang berkumpul segera beredar dari tempat kejadian.

Disebabkan kemalangan itu, program flashmob yang diatur hanya sempat berjalan tidak sampai pun tempoh masa sejam.

Bila kemalangan dah berlaku, semua pergi melarikan diri. Kihkihkihhhh!

2 comments :

  1. Dasar pemimpin parti haramjat tulll..dah pandai buat..x nak tanggungjawab...ptuihhhhh...

    ReplyDelete
  2. Biasalah tu, standard puak pemakan taik tegar, mana nak mengaku lepas berak tengah jalan. Empunya vios jugak jadi mangsa. Nasib badan daaa..

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.