#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

27 December 2013

#HGK13 Demo Guling Kerajaan : Tipuuu!!! MB Kelantan turun juga...


Keputusan Menteri Besar dan PAS Kelantan untuk tidak menghantar wakil atau penyokong ke demonstrasi jalanan yang akan diadakan pada malam sambutan tahun baru ini telah mengejutkan ramai pihak khususnya mereka yang begitu taksub dan fanatik dengan fahaman revolusi.


Apa yang menarik katanya, keputusan tersebut dibuat dengan sebulat suara melalui mesyuarat Dewan Harian Pas Kelantan yang dipengerusikan oleh MB, Dato Ahmad Yaakob di Bangunan Pas Jalan Dato Pati, Kota Baharu malam kelmarin.

Keputusan Ahmad Yaakob, turut mendapat pujian dari bebrapa pihak. Hingga ada yang mengatakan, keputusan beliau itu adalah jauh lebih berbeza dan bersikap lebih terbuka dibandingkan MB Kelantan terdahulu.


Namun, apa yang berlaku (KLIK) itu semua hanyalah omong kosong dari tong yang kosong. Tak pun sampai 24 jam, apa yang di sebut semuanya berubah, semalam.

Alasan beliau untuk tidak menyokong dan menolak demonstrasi pada tengah malam 31 Disember 2013 atas sebab TIDAK BERSETUJU DENGAN SLOGAN, 'GULINGKAN KERAJAAN' dan akhirnya menerima semula, jelas menampakkan sikapnya kira serupa saja macam Nik Aziz, mantan MB Kelantan yang lalu.

Tak tahan tekanan kot...
Tu sanggup menipu lagiii!!!
Kesimpulannya golongan ulama parti itu masih lagi takut untuk menentang kehendak dan kemahuan kumpulan‘liberal’ yang semakin menguasai PAS. Tu la yang sebenarnya.

ARTIKAL TERDAHULU: KLIK SINI

0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.