#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

23 December 2013

RAJIMEN ANARKI: @PDRMsia Pendedahan identiti penghina Sultan Johor. KLIK baca ni


Sekian lama mencari siapakah dia facebooker PR yang selalu maki hamun Sultan Johor dengan bahasakan Baginda dengan gelaran-gelaran yang tak sepatutnya Baginda di gelar.

Dengan bantuan serta saluran maklumat dari sumber yang boleh dipercayai, Rejimen Anarki ini sebenarnya adalah seperti berikut.

Nah...inilah dia.


No ic: 850408146443
Nama: Ali bin Abd Jalil 


Katanya beliau adalah antara pengikut Syiah di negara ini.

Kita kerap terkeliru antara Rejimen Anarki, Zul Yahya, Rakyat Anarki, dan Ahmad bin Abd Jalil. Jangan keliru.

Si budak Rejimen ni nama dia Ali. Ada kembar nama Ahmad dan itu ialah abang dia yg pakai nama Zul Yahya dan dah kena tangkap dah.

So utk meneruskan perjuangan ini di sinilah Ali bin Abd Jalil yang berkerja di Milenium Hotel KL take over his brothea place.

Kenapa adik beradik ini begitu dendam dengan Sultan Johor?

Misteri ini ada kaitan dengan 'Istana Runtuh' Kesultanan Melayu Johor di Tebing Sungai Danga yang mana telah di rosakkan semasa perang dunia ke-2 oleh British. Istana ini juga menjadi tempat tentera2 Jepun membuat kubu persiapan utk serangan ke Singapura semasa Singapura di pertahankan oleh Pegawai dari Rejimen Askar Melayu Diraja Leftenan Adnan dari di tawan askar Jepun pada 1942.

Ini misteri lampau melibatkan keluarga Sultan dan pembesar2 Sultan yang mana dendam ini melarat kepada anak cucu sehingga tiada penyudahnya.

Bab tu later kita deal. Tapi persoalannya hari ini ialah tindakan KURANG AJAR org ni menconteng arang ke wajah Sultan Johor walau sapapun keturuanannya di masa lampau dulu.

Akibat tindakan nya ini menyebabkan orang-orang cina telah hilang hormat pada Sultan-Sultan Melayu and it has to be stop.

Jadi kepada kaum kerabat Istana Johor, pihak-pihak berkuasa dan anak-anak Melayu Johor. Diharap dengan pendedahan ini eloklah cepat-cepat bertindak.

Diharap juga PASUKAN ASKAR TIMBALAN SETIA NEGERI JOHOR (JMF) JUGA BERTINDAK DEMI MARUAH DYMM SULTAN JOHOR DAN KELUARGANYA.

Jangan tunggu lagi! Soal masa silam itu antara moyang Baginda dengan moyang mereka2 ini. Persengketaan itu sudah tamat pd 1960an lagi dan harus DI TUTUP KES ITU. Lagi pula situasi telah bnyk berubah. Bukan hanya melukakan hati anak2 Johor malah dalam posting terbaru nya sebelum pendedahan yang mula di buat Rejimen Anarki dengan mendabik dada mengajar seluruh Rejimennya ugut MELANGGAR POLIS masa malam tahun baru 2014. 


Kepada pembaca khususnya anak-anak Johor. Segala apa maklumat yang tercatat di atas semuanya MP terima daripada rakan FB yang menggunakan nama di facebook Su'ul Qhotimah.

Dalam pada itu, daripada pendedahan yang telah disiarkan oleh Su'ul Qhotimah... Persatuan Muka Buku Pulau Pinang telah membuat laporan polis bertujuan agar dapat dibuka kertas siasatan terhadap pihak berkenaan.


SIDANG AKHBAR: Persatuan Muka Buku bersama media.

Berbanyak-banyak terima kasih MP ucapkan kepada Su'ul Qhotimah dan juga warga Persatuan Muka Buku Pulau Pinang di atas keperihatinan kalian terhadap kami rakyat Johor.


0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.