#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

27 Disember 2013

TERKINI!!! Adam Adli di Penang tengah dok ator rancangan gulingkan kerajaan? KLIK tengok ni!


Malam tadi, kelibat Adam Adli bersama beberapa rakannya dilihat berada di Ivory Plaza, Bukit Gambir, Pulau Pinang.

Nampak pada gayanya...
Apa lagi, kalau tak kerana berbincang urusan mengatur rancangan untuk menggulingkan kerajaan pada malam tahun baru ( 31.12.13 ) nanti.


Biarpun sudah beberapa kali di tangkap, di beri peringatan dan nasihat...  Mamat ni, tak pernah serik dari menjadi tali barut pembangkang yang penuh dengan aktiviti-aktiviti tak berfaedah tu.

Entah apa yang hendak ditunjukkan sangat? 
Nasib tak baik, pada himpunan malam tahun baru ni nanti, ke dalam lagi la tu... 

Tak yah la nak jadi hero atas sebab yang merosakkan... Tak kemana la hidup ko tu nanti... Kehkehkehhhhhh!!!

Reaksi:

1 ulasan :

  1. kalau peratikan..diorang nak buat ms zaman anwar dulu..student duk merusuh...

    adoi..adoi...buang ms betul...dah la belajar tak betul..tu kalau dlm mastika..ada graduan org kita belajar kat US...sampai skrang susah nak carik keje..then salahkan kene ada org dalam la..kene ada kroni la...dah gi intview berpuluh kali pun..masih pk negatif mcm tu..takde plak nak muhasabah diri...

    bayangkn la graduan amerika pun susah nak carik keje..inikan yg blajar asyik nk berdemo...

    -smh-

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.