#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

29 December 2013

GULING KERAJAAN: Laporan dan bantahan besar-besaran di Kluang. KLIK baca ni!


Petang tadi, satu lagi laporan polis dan bantahan yang diterajui oleh Timbalan Ketua UMNO Bahgian Kluang, Md Nurhalim Md Amin berkaitan Perhimpunan Guling Kerajaan yang bakal diadakan pada malam tahun baru 31 Disember nanti.


Bukan sahaja Melayu, malah masyarakat India dan Cina juga turut sama menyertai bantahan tersebut bagi menunjukkan rasa hampa terhadap perhimpunan haram yang telah dirancang.

Noorhafiman, Pengerusi Belia 4B Kluang.

"Demonstrasi atau protes secara haram bukanlah budaya kita. Wakil rakyat setiap kawasan telah oun di lantik, seharusnya wakil-wakil rakyat itu membawa luahan hati rakyat untuk di usul dan dibahaskan. Bukannya bersuara di jalanan," kata Noorhafiman sebagai
Pengerusi Gerakan Belia 4B Kluang yang turut sama menyertai bantahan tadi.


Bantahan dan laporan yang dibuat di Balai Polis Daerah Kluang itu turut disertai oleh sayap-sayap komponen BN, UMNO termasuk lebih 20 gabungan NGO Melayu, Cina serta India.

Antaranya Belia 4B Kluang, Persatuan Bekas Komando, PERKASA, Gabungan NGO Melayu, Belia Sinar Oked, Persatuan Bekas Tentera Kluang, Kelab Rukun Tetangga Kluang, Belia Bell India Kluang, Persatuan Masjid dan Surau Kluang.



ARTIKAL TERDAHULU KLIK DIBAWAH:


0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.