#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

30 December 2013

#flashmob pembangkang di Johor Bahru salah guna kanak-kanak. KLIK baca ni!


Bertempat di di persimpangan lampu isyarat, Jln Kebun Teh, Larkin, Johor Bahru, telah diadakan satu lagi #flashmob bagi membantah kenaikan harga tol, tarif elektrik serta barang-barang keperluan dan GST yang dikatakan bakal membebankan rakyat.

Menurut maklumat yang diterima, program tersebut dianjurkan oleh Dewan Pemuda PAS Johor Bahru yg diketuai oleh YB Abdullah Husin (ADUN Puteriwangsa) itu turut dihadiri oleh pimpinan pakatan pembangkang antaranya ADUN Pengkalan Rinting Cheo Yee How serta TAN Poh Lai - Ketua Wanita PKR, Johor Bahru.


Program hanya sempat berjalan selama sejam, dari 4.30 dan berakhir pada jam 5.30 petang.

Namun yang paling menarik ialah, program tersebut GAGAL mendapat sambutan orang awam seperti yang dharapkan. Menurut pemerhati yang hadir di program tersebut, hanyalah dari kalangan penyokong parti serta NGO pro pakatan dengan jumlah keseluruhan tidak sampai 35 orang.
Apa yang mengejutkan apabila ibubapa membawa anak-anak mereka ke program tersebut. Kerana hanya mementingkan kepuasan dalam berpolitk, lupa memikirkan keselamatan anak-anak.

Dalam umur yang setahun jagung, kanak-kanak ini sudah didedahkan kepada unsur propaganda menentang kerajaan oleh mereka.

Begitulah pembangkang... Apa yang dilakukan sudah pasti sesuatu yang amat merbahaya kepada masa depan generasi negara pada masa depan dan sudah tentu tindakkan ini salah disisi undang-undang juga patut diambil tindakkan... Tak terpikir ke?

ARTIKAL TERDAHULU: KLIK SINI

1 comments :

  1. Majoriti rakyat Malaysia tidak bodoh cuma mereka malas nak berdemontrasi,lebih baik mereka sibuk dengan keluarga dan kerja mereka. YANG BODOH ADALAH MELAYU-MELAYU DALAM PARTI PAS dan PKR. Kanak-kanak yang masih mentah pun sudah diajar menjadi kurang ajar. Kalau nak jadi ulamak, jadi ulamak sahaja la, kalau nak jadi umarak jadi umarak saja la. kalau ulamak jadi umarak maka mereka akan terdedah kepada maki hamun, rasuah dan hilang "respect".

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.