#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

14 July 2011

Nik Ajis cerita syurga neraka untuk anjurkan BERSIH.. Klik tengok sini...

“Saya setuju sebarang tindakan untuk membersihkan pilihan raya perlu disokong, nak buat BERSIH atau nak buat apa, buat saja tetapi yang penting, pilihan raya mesti  bersih - Nik Aziz.

Nik Aziz Nik Mat, berkata beliau menyokong sebarang tindakan pada masa depan termasuk demonstrasi jalanan untuk memastikan pilihan raya di negara ini dijalankan dengan bersih.

“Dalam Islam, memerintah negeri ini (perlu mengikut) agama, saya jaga mulut saya (kerana) agama ajar, jaga mata (kerana) agama ajar, mulut cakap bersih, mata tengok benda bersih, perut telan benda bersih, jaga negara juga perlu bersih,” katanya lagi.

Semalam, PAS memberi kata dua kepada kerajaan bahawa parti itu akan mendesak BERSIH menganjurkan sekali lagi demonstrasi jalanan jika Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) gagal memenuhi tuntutan yang didakwanya sebagai penambahbaikan proses pilihan raya.

Jika Pengerusi BERSIH, Datuk S Ambiga enggan menganjurkan perhimpunan itu, pihaknya akan berbincang supaya demonstrasi itu boleh diadakan.

“Besar harapan saya akan masuk syurga di akhirat kelak kerana menjaga Kelantan dengan bersih (hasil) usaha saya, walaupun kesihatan saya rosak kerana politik, tetapi tidak apa, saya harap 100 peratus di akhirat kelak Allah akan beri pahala kerana jaga Kelantan mengikut kehendak al-Quran, tambah Nik Aiz.

“Pilihan raya mesti bersih, baru boleh bawa bekal ke syurga. Jika kotor, ertinya bekal ke neraka, baik kita bawa bekal ke syurga daripada ke neraka,” katanya.

Sumber: N9kini.com

KATA KAWAN
Kehhkehhhkehhh!!! Sampai masa ana cabut dulu.. Tak ke gitu Pok Nik?

3 comments :

  1. Dah mula dah. org tua nyanyuk ni nak menyosatkan orang lain... Hehehehe

    ReplyDelete
  2. PAK N.AJIS DAH BERULANG KALI GI BALIK MEKAH..

    APA YG DIA FAHAM PASAL PERPADUAN NI, BUKAN KE DIPERLIHATKAN ORG MENGERJAKAN HAJI/UMRAH SAMA SAHAJA?

    IRONINYA,

    MIQAT-TAWAF-SAIE -(WUKUF-MELONTAR) ITU DINAMAKAN BERDEMONTRASI PADA ALLAH SWT!!!

    POK N.AJIS NI PERBENDAHARAAN BAHASA MELAYU DIA DAIF SANGAT KE??

    KALAU BETULLAH POK N.AJIS DPT HJ MABRUR, TAK MUNGKINLAH DIA TERBABIT DALAM BIBIT PERPECAHAN PERPADUAM MELAYU ISLAM DI MALAYA INI.

    hmmm..MCM BELA JIN ADALAH!!!


    ....PEBENDELAH...

    ReplyDelete
  3. isy! isy! isy! dah confident sgt syurga hak dia!! Masyaallah!!! nak kata mcm mana ni? kita tahu ka? dia ni ilmu makrifat apa dia pakai sampai dia tahu dia ada harapan 100% tu?

    perintah klate ikut AlQuran??? biar betul?

    berhala besar2 lagi terbesar wujud lepas n.ajis perintah tu lagu mana? kalu ikut AlQuran dlm cerita Nabi Ibrahim, dah lama Baginda kapak!! tu dlm AlQuran, n.ajis ikut ka tak ikut???

    memang rosak!! rosak!!!

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.