#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

12 July 2011

Video kematian di Perhimpunan BERSIH yang di sebut-sebut ...KLIK saksikan...



Di sini kawan paparkan sedutan di akhir dari salah sebuah video yang telah di edit untuk paparan seluruh dunia. Video ini di terbitkan adalah semata-mata untuk menunjukkan betapa zalimnya Polis Malaysia kepada dunia.

Memang benar semasa perhimpunan haram kelmarin, seorang pengikut bersih telah meninggal dunia.

Tapi yang meninggal Saudara Baharuddin bukannya Saudara Suhardi Mohd.

Jangan terpedaya!!!
Ini ( video diatas ) hanyalah lakonan Suhardi Mohd semata-mata yang di jemput khas oleh Ambiga & pemimpin pakatan haram ... Ia tidak ada kena mengena kepada yang masih hidup atau pun yang telah mati.
Kehhkehhkehhh!!!

Konspirasi 1

Konspirasi 2
Konspirasi 3

Blogg Blogg dan Media Pakatan Pembangkang sejak pada petang Sabtu sehinggalah ke hari ini. Mereka menyiarkan pelbagai bentuk Video seperti diatas dan Gambar gambar yang menunjukkan seolah olah Arwah Mati Shahid sewaktu Demo Bersih.


Video di atas dan Gambar gambar yang dikeluarkan memberikan kesan simpati kepada para penyokong Pakatan Pembangkang dan ianya juga berjaya menghasut rakyat Malaysia. Sentimen dan emelen sebegini memang menyentuh perasaan setiap insan yang menyaksikannya....

Gambar Sebenar Arwah Baharuddin Yang pada waktu gambar ini dirakam beliau masih lagi belum meninggal dunia dan sedang mendapat rawatan dari Anggota Polis serta Pegawai Perubatan Kerajaan Malaysia.
Untuk mengetahui selanjutnya tentang konspirasi haramjadah ini, sila KLIK



4 comments :

  1. sekiranya fitnah ini benar mudah mudahan Allah akan tunjukkan kebenarannya

    ReplyDelete
  2. Satu perbuatan yang paling terkutuk di buat oleh PAS... Puak ni semua dah lupa ke yang mereka juga akan mati...

    ReplyDelete
  3. Ini lah dia yang selalu melaungkan konspirasi kerajaan konon nya akan tetapi sendiri membuat konspirasi menjatuhkan imej negara Malaysia yang tercinta di mata dunia. Dengan demonstrasi bodoh mereka, mereka berharap supaya rakyat menyokong peliwat dan pelakon aksi seks terunggul?

    Jawapan nya ialah rakyat tidak akan terima peliwat menjadi perdana menteri dan masa sudah terlalu dekat untuk sang peliwat masuk didalam resort sg buluh. Kirim salam je lah pada sipeliwat tu dan rakyat sudah celik dan bukan mudah untuk di perbodohkan olih nya.

    ReplyDelete
  4. Hj Suhardi pembohong sekapal dgn pemutar alam anwar dan anwaritas

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.